kolmapäev, juuli 12, 2017

Be yourself no matter what they say

Vahepealsed kümme päeva olid nii peadpööritavalt sündmusterikkad, et kui see kõik läbi sai, olin hetkeks totaalses segaduses. Oli alkoholi, oli palju head toitu, oli ilusaid kohti ja vahvaid inimesi. Ning veidike iseenda üle juurdlemist. Aga nüüd natuke detailsemalt...

Koduveinid
Alkohol. Üle hulga aja sai tehtud üks väga gin-tonic'une autosõit. Vahel harva ju täitsa lõbus. Ainult see Virtsu sadama ootamine, et WC-sse saada... Pikad minutid nagu ikka teiselpool WC ust ;-) Seejärel võitsin nädalavahetusel koduveini võistluse. Võistlus seisnes selles, et pidi ära arvama komponendid kümnes veinis. Ma arvasin 21-st 11 ära ja sain auhinnaks õuna-pihlaka veini.

Toit. Korjasime aasta esimesed kukeseened ja tegime ülimaitsva kukeseene pasta! Jah ja siis oli pop teema mina ja kartulisalat. Ma lihtsalt armastan isetehtud kartulisalatit, kuigi ise pole seda kunagi teinud. M viitsis seekord Saaremaale suure kausitäie kaasa teha ja sisuliselt ma ärkasin laupäeva hommikul esimesena üles, et näha, kas on veel midagi alles ja hommikust süüa. Päriselt. Ma olen koduse-kartulisalati-holic. Anonüümne.

Karujärves ujumas
Ilusaid kohti. Saaremaa. Ei trallinud seal seekord palju ringi, aga ometi tuli juurde midagi uut - ujumine ja päevitamine Karujärve ääres. Jätkuvalt on ilus ka meie traditsiooniline Saaremaa peatuskoht ise. Teine väga ilus koht oli veel eelmine nädal - tegime matka Paldiskis. Mitte päris linnas, vaid poolsaarel - Pakri pank, Pakri tuletorn, Majaka tee ja Kadaka tee. Kokku tuli 7,5 kilomeetrit metsmaasikaid, lilli ja puhast ilu. Rõõmsat meelt ka.

Ja action'it jagus. Saaremaal sõitsime auto kännuotsa kinni. Ise ei saanud arugi, sest ega see känd välja ei paistnud. Üks sõbralik onu peatus ja alguses ei saanud ka aru, mis värk on, miks auto ei liigu. Kahtlustas, et meil blondidel käsipidur peal, aga seekord seda nalja polnud. Lõpuks sai känd avastatud ja ta läks tungraudade järgi. G aga mõtles ootamise ajal välja, kuidas ilma onu abita ise välja saada. Saime.

Mis inimestesse ja iseendasse puutub, siis olen natuke mõtisklenud jah. Ma kuidagi aeglaselt lasen uusi inimesi oma ellu. Ma ei taha loobuda juba plaanitust, sest need ju hõlmavad asju ja minu elus olevaid olulisi inimesi, mida ja keda armastan. Selles osas on ka juuni olnud üks paras segasummasuvila, et olen teinud koos vahvaid tegemisi väga erinevate sõpradega. See kõik ajas ühel hetkel segadusse, aga siis ma sain taas välja magada ja otsustasin, et need kuldsed sõnad "mina olen mina" vastavad siiski tõele ning mulle meeldib mismoodi elan ja toimetan. Ütlemata lõbus ja palju-palju ilu täis!







Kommentaare ei ole: