pühapäev, märts 12, 2017

Phi Phi

Eilne päev möödus peamiselt merel ja oli ääretult pikk. Kõigepealt 6:33 äratus, et näha päikesetõusu. Õue ei jaksanud minna, kuid rõdult oli näha. Seejärel hommikusöök ning kell 9 algas kiirpaadi tuur Phi Phi saartele. Esimesed 45 minutit oli loksumist ja edasi algas peatuste kaskaad. Mõned neist:
- Bamboo Island. Esimene ujumine helesinises valge liivaga rannas
- Snorgeldamine. Kahes kohas. Peamiselt nägime paari liiki kalasid (ühed ilusad värvilised) ning kaunist merepõhja. Snorgeldamine on minu jaoks alati väljakutse, ikkagi ülepea vees ja suust hingamine, kuid seekord võtsin rahulikult ja tuli välja küll.
- Phi Phi Don. Suurim saar, kus on hotellid ja asustus. Sõime seal lõunat ja maitsesin kookospiimast tehtud jäätist. Kui aus olla, siis olin väga rahul, et ei olnud kaalunud seal ööbimist, sest meie Railay oli palju mõnusam.
- Maya Bay. See kuulus laht, kus filmiti The Beach. Tänasel päeval on see speedboat'e ja turiste täis (vaata ka allpool pilti), seega ilus võib ju olla, aga vaimustust ei tekita. Leonardot me ka kogu selle rahva seast üles ei leidnud.

Kui tuur läbi sai, siis läksime oiates oma hotelli pesema ja end aloe kreemidega sisse määrima, sest oh üllatust, 8 tundi merel kuuma päikesega tegi oma töö.

Õhtul kondasime veel oma poolsaarel ringi, leidsime pärdikud, koopad, peenise pühamu, veel ühe ranna (kõige ilusama Railay's) ja lõpuks asusime õhtusööki nautima. Mereannid muidugi, aga juurde veel part karrikastmes ning juurviljad. Valget kala osatakse Tais väga hästi teha, taas oli hea. Krabi on siin ka odav, kuid selle juures jääb mul oskustest puudu. Igatahes kõige selle tippu võtsin veel magustoiduks jack fruit spring rolls, kõrval kookospiimast jäätis. Mmmm. Puhkus (ja ei mingit punktide lugemist toidu juures).