reede, aprill 04, 2014

Rohkem kui neli!

Uskumatu, kuid sai see pooleteistpäevane seiklusterohke lennusõit läbi ning saabusime Kaplinna. Algas töö sektsioonides, kuna hakkas pimedaks minema ja siinkandis ei ole väga soovitatav pimedas ringi sõita. K jooksis autorenti autot kätte saama, ülejäänud lennujaamast õhtu- ja hommikusööki otsima. Kell 7 istusime autosse ja kell 8 saabusime oma vahvasse ööbimiskohta.
Meid ootas ees kolmetoaline suure rõduga korter vaatega ookeanile ja rannikule. Samuti ootas mitu pudelit veini, mis tegi igati headmeelt, sest kohvrites olevad viinad ju kohale ei saabunud ja siin on reegel, et peale kuute ei saa poest isegi mitte veini osta. Aga see suur rõdu oli veel mõnusam hommikul, kui seal paistis kuum päike ning õhkas ookeani õhku. Lõpuks ometi algas PUHKUS!

Esimene sihtpunkt - Boulders Beach ja pingviinid. Tahtsime sinna varakult minna, et kui peaks jälle ainult nelja pingviini nägema, jõuab homme minekut korrata. Kuid seal tõesti seda ohtu pole - pingviine on sadu! Ja nad on nii vahvad, mulle hirmsasti meeldivad. No vaadake lihtsalt neid imearmsaid olevusi:

Edasi viis tee Cape Point'i ja Hea Lootuse Neemele. Tee äärsed sildid hoiatasid baboons'ide eest, kuid neid me ei näinud. Samas nägime ringi jalutades sisalikke ning inglise keelse nimetusega HYRAX'eid, tõlkida kahjuks ei oska (alguses arvasime, et pesukarud). Ja kui parasjagu arutasime, et tänane wildlife on küll impressive olnud, nägime tee ääres kitse taolisi loomi nimega BONTEBOK. Kusjuures enne olime just lugenud, et seal pargis on suurte loomade nägemine siiski üpris haruldus. No vahel peab ikka õnne ka olema ning seda meil jagus, sest umbes kilomeeter hiljem nägime kolme suurt jaanalindu ringi jalutamas. Oi mulle Aafrika meeldib!

1 kommentaar:

Eret ütles ...

Tundub, et sa oled nüüd ka aafrika vaimustuse pisikuga nakatunud :) Aga noh, ei saa väita, et see mind üllataks :)