laupäev, aprill 05, 2014

Kohvrid käes ja palju veini

Kõigepealt räägin ära kohvrite loo. Nimelt saabus eile kõne, et kohvrid leiti Helsingist ning võime neile lennujaama järgi minna. Ootus oli suur. Jõudsime lennujaama, tegime läbi kõik protseduurid... Ja kuulsime, et meie kohvrid on siiski Johannesburgi lennujaamas. No kas te natukene ka kirja pandut lugeda ei oska?! Nii palju siis oma šampoonist, Eesti viinast jm asjadest. Lubati kohvrid kiiresti lennukile panna ja täna oligi see õnnelik päev, mil toimus taaskohtumine. Minu oma muidugi alguses ei leitud, pidin teda ise otsima minema sadade teiste õnnetute omanikuta kottide vahelt.

Ja veel on kirjutamata see, et G sai oma uueks nimeks Küüslauk. Nii Starbucks kui ka Kaplinna toidupood kirjutasid tema nime just ja täpselt Garlic. Flirtimine sai ka sünonüümi - filtreerima. Nagu arugi võite saada, treenime oma kõhulihaseid naeruga üpris palju.

Aga kuhu ma eile oma jutuga jäingi. Hea Lootuse Neemelt tulles otsustasime läbi käia Shellfish Seafood restoranist, mis oli täpipealt nagu eelnevalt unistasime - terrass päikese käes, hea toit ning maitsev vein. Kõige parem oli tuunikala steik, küüslaugu kaste ning wasabi kartulipuder. Meeldejääv sündmus oli aga ka see, et ma suutsin 8st King krevetist ainult 4 ära süüa!!!
Tänane hommik algas pannkookidega ning jätkus suure tuulega. No ikka sellisega, mis pikali tahab lükata. Meie kurvastuseks ei töötanud seetõttu ka cable car Table Mountain'i otsa. Ilusad vaated nägime ikka ära, kuigi veidi madalamalt.

Oli üldse selline tšill ja puhkuse päev. Külastasime Groot Constantia veiniistanduse wine tasting mõnusat olengu kohta, kus meile 7-t erinevat veini pakuti ning tädi meie ilmeid ja reaktsioone luges. Oh seda üllatust, kainena me sealt ei väljunud. Edasi tuli Tai restoran ning Baila õhtu.

Muide hommikul sõitsime randadest mööda ja mõtlesime miks keegi nii ilusa ilmaga ei uju. Selgus, et rannas lehvis must hai pildiga lipp... Haidega me kohtuda ei soovinud .Ja üks asi veel. Kuna sõitsime kolm korda lennujaama ja tagasi, jäid silma tee äärsed getod. Tegelikult ikka päris kurb vaadata, ei tundunud just eriti elamisväärsed...