pühapäev, aprill 13, 2014

Durban, delfiinid ja ookean

Interneti puudusel on blogi tükk aega kirjutamata jäänud. Alustan lõpust ehk viimasest kahest päevast. Üleeile hommikul lahkusime omapärasest Bulungula külast ning veetsime 8 h autoga sõites. Õhtusöögi tegime jahimehe pubis ning Durbanisse jõudsime juba pimedas. Durban pidavat olema suurema kuritegevusega kui Kaplinn, nii et võtsime endalt taas kõik ehted küljest ja pakkisime vöökottidega sisse. Ikka oli kõhe sealt pimedast kesklinnast läbi sõita. Brrr. Õnneks meie ööbimiskoht asus äärelinnas uhkete villade keskel ning ei jäänud ise ka nendele villadele alla. Üks ilusamaid kohti, kus olen ööbinud (ok, Palm Desertile jääb ikka alla) - armsad toad, suured vannitoad, ilus hoov, turvaline õu, lahke omanik (Slovakkiast pärit).
Kuna esimest korda reisi jooksul olime kohanud suurepärast puuviljaletti, olid õhtusöögiks avokaadod soolaga, mango, ananass, mandariinid, banaan, ploomid ja vein. Nämm.

Päev Durbanis möödus oodatult - hommikul külastasime uShaka meremaailma ning vesilõbustusparki wet'n'wild. Oi kui armsad delfiinid šõud tegid ja oi milline mõnu oli tube'iga liugu lasta. Seejärel ujumise ja rannapaus (sain omal seljale trikoost suure Y tähe, mõned teised said jällegi meduusi hammustused ning kõik saime onu käest riielda ja kõvat vilet kuulda, sest ujusime lubatud ujumisalast veidike väljas) ning šopping. Riideid ei leidnud, kuid postmargid said lõpuks ostetud ja mõned kingitused ka. Lõpuks ometi õnnestus jälle mereanni restoran leida - mmm milline sushi ja mmm millised kalmaarid. Isegi magustoit oli seal hea. Koha nimi oli Cape Town Fish Market.

Hommikul enne Durbanist lahkumist jõudsime veel korra ookeani äärde (millegipärast on mereäärne suur ja lai, kuid ujumiseks mõeldud alad väga kitsad). Ja oligi aeg edasi liikuda. Peab tunnistama, et valges polnud Durbanil vigagi, kuid pimedas kesklinna küll tagasi ei tahaks.